Обухівський міський голова

Левченко Олександр Миколайович

Левченко
Олександр Миколайович








Управління ПФУ в м. Обухів
Міськрайонний центр зайнятості
ДПІ в Обухівському районі
Житлово-комунальне господарство
Обухівське міськрайонне управління юстиції
Обухівський РВ ГУ ДСНС України в Київській області

Посилання на офіційні сайти:

Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Кабінет міністрів України
Верховна рада України
Київська обласна державна адміністрація
Конституція України
Інвестиційний сайт Київської області

Зворотній зв'язок
Чтобы воспользоваться формой, включите поддержку JavaScript и Cookies в браузере.

 

 

Соціально-економічний і культурний розвиток міста

РІШЕННЯ № 467 від 04 серпня 2015 року "Про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради за І півріччя 2015 року

Додаток
                                                         до рішення виконавчого комітету
                                                                          міської ради від 04 серпня 2015 року  №467

Звіт
про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради на 2015 рік за
 I півріччя 2015 року

Соціальна сфера:
- демографічний розвиток, підтримка сімей та молоді

   Станом на 01.07.2015 року на території міської ради проживало 33801 осіб і в порівнянні з I півріччям 2014 року населення збільшилось за рахунок новонароджених на 218 осіб, що на 3 чоловік менше відповідно до минулого року. Загальний коефіцієнт народжуваності (на 1000 осіб) склав 6,45 %, в цьому ж періоді 2014 року складав 6,56 %.
   Разом з тим, за рахунок природного скорочення відбулося і зменшення населення Обухівської громади на 169 осіб, що більше на 1 особу ніж у відповідному періоді минулого року. Загальний коефіцієнт смертності (на 1000 осіб) склав 5,0 %, у цьому ж періоді 2014 року – 4,99 %.
   Коефіцієнт природного приросту склав 1,45 %; в цьому періоді 2014 року складав 1,57 %.
   Одним із важливих чинників, які зумовлюють зміну чисельності населення міста, є міграція населення. За рахунок міграційного процесу за звітний період прибуло в місто 400 громадян, вибуло 244 громадян.
   Коефіцієнт міграційного приросту населення (на 1000 жителів) склав 4,62 %; в звітному періоді 2014 року –7,09 %.
   Станом на 01.07.2015 року за оперативними даними працездатне населення громади складає більше 21600 осіб, або 64% до всього населення; пенсіонери – 8740 осіб або 26%.    
   З метою виконання міської комплексної Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей «Назустріч дітям» протягом І півріччя постійно проводилася поінформованість населення щодо надання соціальних послуг сім’ям з дітьми, а саме сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, сім’ям опікунів, піклувальників, надання їм практично-методичних рекомендацій.
   Протягом І півріччя 2015 року: 145 багатодітним та малозабезпеченим сім’ям надано матеріальну допомогу на суму 72 500 грн,  400 сім’ям надано гуманітарну та адресну допомогу (речі, іграшки, продукти харчування, шкільне приладдя, памперси та інше. ), 136 багатодітні сім'ї, в яких проживає 436 дітей, користуються пільгами з оплати комунальних та інших послуг, 272 громадян звернулися для оформлення та отримання допомоги при народженні дитини, 38 - отримують соціальні послуги по догляду за інвалідами І групи.
   Службою у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету міської ради та міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді обліковуються сім’ї з дітьми, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, надається їм правова консультація та адресна допомога. Для забезпечення прав дітей були здійснені соціальні інспектування та обстеження 42 сімей-переселенців з метою раннього виявлення, обліку та охоплення соціальними послугами сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм адресної допомоги. За результатами обстеження 3 сім’ї було взято під соціальний супровід.
   В засобах масової інформації та по телебаченню періодично висвітлюється інформація щодо проведених заходів з підтримки сім'ї, жінок, дітей, вшанування матерів-героїнь, а також роз’яснення про отримання пільг для сімей з дітьми.
   Протягом І півріччя 2015 року було проведено 7 засідань комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Обухівської міської ради, проведено 2 засідання координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї.
   При співпраці з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей Обухівського РВ ГУ МВС  проведено  6 спільних рейди по дотриманню правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами для неповнолітніх осіб, віком до 18 років. Також проведено перевірки закладів відпочинку та масового збору підлітків та молоді, комп’ютерних та ігрових клубів
   За І півріччя 2015 року було проведено 8 профілактичних рейди „Канікули”, „Вулиця”, „Нічне місто”. Також, здійснюється своєчасне виявлення сімей, де діти перебувають у складаних життєвих обставинах, їх облік і систематична перевірка умов утримання і виховання в них неповнолітніх, надання таким сім’ям адресної допомоги. Станом на 26.06.2015 року обстежено 28 сімей, в яких проживає 69 дітей.
   Станом на 25.06.2015 року оздоровленням та відпочинком охоплено 727 дітей пільгових категорій, що становить 22 % від загальної кількості дітей шкільного віку.
   На виконання статті 6 ЗУ «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» виконавчим комітетом Обухівської міської ради стовідсотково забезпечено право кожної дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування на сімейні форми виховання. Так, протягом трьох останніх років до сімей влаштовано 28 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: усиновлено – 5, під опіку та піклування - 21; до дитячих будинків сімейного типу   - 5.
   Для підвищення рівня поінформованості населення щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на усиновлення, під опіку (піклування), у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу в місті Обухів здійснюються виступи на сторінках міської преси, проводиться зовнішня соціальна реклама, розповсюджується поліграфічна продукція щодо пропаганди сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та формування позитивного іміджу усиновителів, прийомних батьків та батьків вихователів.       
   У загальноосвітніх закладах міста проводилися серед учнівської молоді індивідуальні консультування, бесіди на тему «Дитина та її психічне здоров’я», «Насильство у сім’ї», «Дитина і розлучення», «Культура сімейних взаємин» за участю працівників служби у справах дітей та сім’ї, управління юстиції, практичних психологів навчальних закладів.
Для учнів 8-9 класів проводилися виховні години-тренінги на тему «Суд над тілесними покараннями дітей» за участю працівників Обухівського РВ ГУ МВС України в Київській області. Для батьків були проведені загально батьківські збори, темою яких стало питання «Як стати авторитетом для своєї дитини» або «Профілактики виникнення насильства  у сім’ї», тощо.
   При співпраці з міськрайонним центром зайнятості здійснюється працевлаштування підлітків та молоді на підприємства, установи та організації міста та області.
 
- зайнятість населення

   За оперативними даними за отриманням соціальних послуг впродовж I півріччя 2015 року до Обухівського міськрайонного центру зайнятості звернулось 811 осіб (разом з районом), а саме: вивільнені з галузей народного господарства 51 особа, звільнені з причин плинності кадрів – 331 особа, випускники навчальних закладів –20 осіб, та інші категорії незайнятого працездатного населення – 409 осіб. Всього перебувало на обліку у звітному періоді 1132 шукачів роботи.
   Впродовж звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 520 осіб з числа незайнятих та безробітних громадян, з них жінок – 248 осіб (48%), молоді до 35 років – 273 особи (52,5%). Рівень працевлаштування  становить 24,7 %, в цьому ж періоді 2014 року – 21 % .
   Середній розмір допомоги по безробіттю станом на 01.07.2015 року становив 1839,71 грн. (враховано з районом). З аналогічним періодом минулого року розмір допомоги зменшився на 9,5 % або 192,29 грн., що дорівнює 151% законодавчо встановленого в цьому періоді мінімального рівня заробітної плати (1218 грн.).
   З метою задоволення потреб роботодавців у кадрах, сприяння працевлаштуванню безробітних осіб фахівцями центру зайнятості постійно проводиться робота по збору вакансій. На 1 липня 2015 року підприємствами, установами та організаціями заявлено 226 вакансій для працевлаштування громадян. Впродовж звітного періоду роботодавцями подано 1115 вакансій до центру зайнятості.
   Навантаження незайнятого населення, яке звернулося за сприянням у працевлаштуванні до державної служби зайнятості, на 1 вільну вакансію  становило 3 особи (на 1 липня 2014 року – 2 особи).
   Станом на 01.07.2015 року отримали допомогу по безробіттю 554 особи. 
   Одноразову допомогу по безробіттю було виплачено 6 громадянам для організації підприємницької діяльності, в сумі 131,0 тис. гривень. Участь у громадських та інших видах робіт тимчасового характеру приймали 132 особи із числа безробітних громадян. Для виконання цих робіт витрачено 1,3 тис. грн. коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та 1,3 тис. грн. коштів роботодавців.
   Важливим напрямком підвищення конкурентоспроможності безробітних на ринку праці є професійна підготовка та перепідготовка.
  Проходили професійне навчання впродовж І півріччя 2015 року 71 безробітний різних вікових категорій, закінчили професійне навчання 50 осіб, з них: професійну підготовку пройшли 4 безробітних, професійну перепідготовку – 17 осіб і підвищили кваліфікацію – 29 безробітних.   Навчалися безробітні за професіями: адміністратор, кухар, манік′юрник, перукар, візажист, кондитер, оператор котельні, бармен, електромонтер, кравець та інше.
   Впродовж звітного періоду проводились масові заходи за участю роботодавців та незайнятого населення, а саме: 3 Дні відкритих дверей центру зайнятості,  5 «Уроків реального життя», 5 Кроків у професійне майбутнє для учнівської молоді та 168 різних семінарів для шукачів роботи.
   Молоді, яка перебуває на обліку в центрі зайнятості, приділяється особлива увага, ефективно використовувалися 21 профорієнтаційний термінал(метою якого є орієнтація на здобуття професії, який користується попитом на ринку праці), що розміщені в загальноосвітніх навчальних закладах.

- грошові доходи населення

   За оперативними даними середньомісячна заробітна плата працівників по місту за I півріччя 2015 року в звітному періоді становила більше 3530,54 грн., що на 257,54,0 грн. або 7,9% більше відповідного періоду минулого року. Розмір нарахувань у 2,9 рази перевищив законодавчо встановлені державні соціальні стандарти – (мінімальну заробітну плату та прожитковий мінімум для працездатної особи).
   Зберігалася значна диференціація розмірів заробітної плати за видами економічної діяльності. Найвищу заробітну плату в економіці отримували працівники промисловості, де заробітна плата в 1,2 рази перевищила середній показник по місту.
   В розрізі галузей за оперативними даними середньомісячна заробітна плата становила: промисловість – 4276,27 грн.; комунальні підприємства – 3300,0 грн.; сільське господарство – 3729,88 грн.; бюджетна сфера – 2816,0 гривень.
   Заборгованість з виплати заробітної плати відсутня.
   З початку року відбулось 7 засідань постійної комісії виконавчого комітету з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та проведено 6 засідань робочої групи виконавчого комітету міської ради з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення.

-   пенсійне забезпечення

   Середній розмір пенсії станом на 01.07.2015 року збільшився на 4,1 % проти цього ж періоду 2014 року (1693,77 грн.) і склав 1762,85 грн. (150 % до прожиткового мінімуму).
   Більше 90% від загальної кількості одержувачів пенсій (понад 8660 осіб) мають суми пенсійних виплат, які перевищують прожитковий мінімум. 
    Обсяги пенсійних виплат по всіх контингентах одержувачів пенсій станом на 01.07.2015 року склали 92440,0 тис. грн., що на 7410,0 тис. грн. більше ніж у цьому ж періоді 2014 року (85030,00 тис. гривень).
   Рівень забезпечення власними коштами на 01.07.2015 року склав -  80,7 %; на 01.07.2014 року – 79,2 %.
Заборгованості по виплаті пенсій немає.
   З метою забезпечення реалізації заходів щодо погашення заборгованості зі сплати страхових внесків до Пенсійного фонду з початку року відбулось 7 засідань постійної комісії виконавчого комітету з цього питання; прослідковується зменшення заборгованості.

- соціальний захист населення

   Метою діяльності міської влади в питаннях соціального захисту є – допомогти кожному малозабезпеченому та тому, хто потребує допомоги.
   Станом на 01.07.2015 року в управлінні соціального захисту населення міста Обухова перебувало на обліку 3769 одержувачів всіх видів соціальної допомоги.
   Впродовж I півріччя 2015 року пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни, чорнобильцям видано 23 санаторно - курортних путівок.
   Надомне обслуговування мали 158 громадян похилого віку та інваліди; 278 матерям виплачувалася державна допомога на дітей до 3-х років; 433 одиноким матерям здійснювалася виплата державної допомоги; 1423 особи отримували одноразову допомогу при народженні дитини.
   З початку року 534 сім’ям призначено субсидії на житлово-комунальні послуги; 82 особи були забезпечені протезно-ортопедичними виробами, 13 осіб забезпечені технічними засобами реабілітації; 158 осіб отримали продуктові набори.
   З метою підвищення ефективності системи надання соціальної підтримки соціально незахищених осіб проводились заходи щодо подальшого ведення «соціальної картки», яка надає вразливим верствам населення міста право на отримання пільгових знижок в рамках міської комплексної програми «Турбота» на 2011- 2015 роки.
     
- житлове будівництво (будівництво)

   Впродовж I півріччя 2015 року введено в експлуатацію 26 індивідуальних житлових будинків (з них 1 будинок садового типу), загальною площею 4376,6 кв. метрів, по вул. Профінтерна, Робоча, Лісова, Незалежності, Польок, Будьонного; ж/м Лукавиця, Стожари, Підгірний, Шпаківка, Дзюбівка; провулок Травневий, Листопадовий; с/т Вікторія.
   За кошти міського бюджету було створено топографічну основу в цифровому вигляді масштабу 1:500 ж/м «Полянський», ж/м «Полянський 2».
   Також придбанно огорожі для кладовищ по вул. Джамбули, Тельмана, Петровського, Робоча, Паризької Комуни.
   У звітному періоді Обухівською філією по експлуатації газового господарства у звітному періоді по місту Обухову було введено в дію нові газові мережі низького тиску загальною протяжністю 0,039 км та 0,279 км середнього тиску; встановлено 67 лічильників газу для населення, що проживає  у приватному секторі міста Обухів.
   Проведено поточний ремонт доріг  площею 2316,0 квадратних метрів, та проведено капітальний ремонт доріг площею 32272,0 квадратних метрів.
   Придбано дитячий  спортивний майданчик по вул. Каштановій в районі Обухівської ЦРЛ, а також 5 спортивних майданчиків біля ЗОШ №1,2,3,4,5. Також було виготовлено робочий проект «Будівництво скейтполя з спортивним майданчиком (в районі вул. Миру, 16)» та здійснено будівництво зазначеного в проекті об’єкту.

- житлово-комунальне господарство

   З метою підтримання у належному стані житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Обухова впродовж звітного періоду за кошти міського бюджету було проведено реконструкцію системи газопостачання ВОГ котельні 60-квартирного житлового будинку №52 по вулиці 8-го Березня; капітальний ремонт мереж теплопостачання на м-ні Петровський та по вул. Київській, 174; капітальний ремонт покрівлі житлових будинків по вул. Каштанова, 30, 26, Миру, 9, 8, Жовтнева, 2, м-н Петровський, 16,20; капітальний ремонт приміщень архіву адмінбудівлі по вул. Каштановій, 13; капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг по вул. Каштановій, 13; проведено капітальні ремонти ліфтів (13 шт.) у житлових будинках.
ТОВ «Міський житловий центр» проведено:
- ремонт сходових клітин – 16352 м2 по вул. Київській, 113, 123, 150, 158, 164, 166, 123; Каштановій, 15, 30; Миру, 9, 14, 17а;
- герметизацію швів – 2311,0 погонних метрів по вул. Миру, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 17; Київській, 62, 64, 109, 113, 115, 123, 148, 150, 158, 162а, 162б, 168, 178; Каштановій, 2, 2а, 4/1, 7б, 7в, 15; 8-го Березня, 52, 54; м-н Петровський, 2, 3, 15;
- встановлено 6 пандусів по вул. Київській, 148, 150; Миру, 17а; Каштановій, 14, 16; м-н Петровський, 2;
- капітальний ремонт покрівлі – 2484 м2 по вул. Каштановій, 26, 30, Миру, 8, 9;
- поточний ремонт покрівлі  – 1591 м2 по вул. Каштановій, 2, 2а, 11, 13, 15, 22, 26; Миру, 7, 8, 9, 17а; Київській, 64, 111, 113, 148, 162а, 162б, 166, 172; м-н Петровський, 1, 2, 4, 12, 16, 20;
- опорядження цоколю – 849,7 м2 по вул. Київській, 146, 158, 156, 162а, 162б;
  - утеплення техповерху – 506,8 м2 по вул. Київській, 113, 123, 158, 164, 168; Каштановій, 28;
- заміну запірної арматури – 698 шт. по вул. Каштановій, 2, 2а, 4/1, 7а, 7б, 9,11 15, 28, 38; Миру, 1, 2, 9, 8, 10, 11, 13, 14, 17, 17а; Київській, 1, 109, 111, 113, 115, 121, 123, 148, 154, 158, 162а, 166, 168, 172, 174, 176, 178; * Березня, 52, 54; Малишка, 11, 13; Жорвтнева, 2, 24, 28; м-н Петровський, 2, 7, 10, 12, 13, 14, 17, 18; Лермонтова, 2, 22;  
- заміну труб ПЕ водовідведення – 251,5 погонних метрів по вул. Київській, Миру, Каштановій;
- заміну ПЕ фасонних частин з водовідведення в кількості 410 штук;
- заміну труб поліпропіленових з водопостачання – 349 погонних метрів по вул. Київській, 115; Каштановій, 2, 2а;
- заміну труб сталевих з водопостачання та опалення – 120,0 метрів погонних по вул. Каштановій, 2а, 7а, 7б, 4/1, 11, 9, 26;  Миру, 1, 2, 13, 17а; м-н Петровський, 7; Київській, 7, 60, 109, 113, 115, 121, 154, 158, 162б, 164, 166, 174, 178; Жовтнева, 2, 24, 28; Лермонтова, 2,
   Крім того, товариством були проведені роботи з ремонту вікон та дверей, ремонт дерев’яних поручнів, ремонт козирків балконів та бетонування вимощень майданчиків, відмосток, входів у під’їзди, сходів; проведена заміна та ремонт підлоги; тощо.
   За оперативними даними заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги станом на 01.07.2015року в розрізі послуг склала, по:
- водопостачанню та водовідведенню – 3610,40 тис. грн. і в порівнянні на 01.01.2015 року збільшилась на 391,4 тис. грн.; темп зростання заборгованості за житлово-комунальні послуги населення склав 12%, проплата послуг населенням складає 95%;
- житлово-комунальні послуги – 2439,50 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2015 року заборгованість збільшилась на 259,2 тис. грн.; темп зростання заборгованості за житлово-комунальні послуги населення склав 12%; сплата населенням за комунальні послуги складає – 97 відсотки.
- теплопостачання – 6771,7 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2015 року заборгованість збільшилась на 60,0 тис. грн.; темп зростання заборгованості склав 0,89%. Відсоток сплати населенням за комунальні послуги станом на 01.07.2015 року становить 99,6 відсотків.
   Проведений аналіз стану розрахунків з населенням за використаний газ станом на 01.07.2015 року свідчить, що заборгованість склала 1357,5 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2015 року заборгованість зменшилась на 620,9 тис. грн. або 31%.  Рівень проплати становить 108%.
   Причиною збільшення заборгованості є часткова несплата комунальних послуг населенням.
   Щодо погашення заборгованості населення за спожиті житлово-комунальні послуги проводиться робота зі споживачами, а саме: щомісяця надсилаються повідомлення про нарахування оплати та суму боргу по оплаті житлово-комунальних послуг, а також надсилаються повідомлення – попередження, у яких міститься  пропозиція про укладання договору реструктуризації.
Підприємствами надавачами послуг подаються позовні заяви на боржників до суду.


  - енергозабезпечення та енергозбереження
 
   Підприємствами міста, які надають послуги з теплопостачання в I півріччі 2015 року було вироблено 90067 Гкал. теплової енергії, що на 11736 Гкал. більше такого періоду минулого року, в тому числі: для потреб населення – 41903 Гкал., що на 6596 Гкал. менше відповідно до I півріччя 2014 року; для бюджетних установ – 3136 Гкал., що на 370 Гкал. менше відповідно до 2014 року; та для інших споживачів –45028 Гкал., що на 18702 Гкал. більше відповідно до минулого періоду. (Збільшення відбулося за рахунок двохмісячного простою турбін промислового вузла на ПАТ «ККПК»).
За рахунок міського бюджету проведено реконструкцію вуличного освітлення.

 

Гуманітарна сфера:

- освіта

   Протягом I півріччя 2015 року в місті продовжувалась робота щодо розвитку дошкільної освіти, оновлення змісту загальної середньої освіти, впровадження в практику діяльності навчальних закладів сучасних інформаційних систем і технологій, поліпшення матеріального стану закладів освіти.
   Виходячи з реальних можливостей бюджету та передбачених коштів проведені всі заплановані заходи. 
Загальна кількість дітей по ДНЗ на 01.07.2015 року становить 1893 чол., на 100 місць в ДНЗ приходиться 139 чоловік. На цей період 2014 року кількість дітей в ДНЗ складала 1906 чол., або більше на 13 дітей. На 100 місць в ДНЗ приходилося 149 дітей.
   Всього охоплено дошкільною освітою 76 % дітей; від 3 до 6 років (7 років) – 70 %, від 5 до 6 років – 100%.
Загальна кількість учнів в навчальних закладах станом на 01.07.2014 року складає 4022 чоловік, що на 238 учнів більше цього періоду минулого року (3784 учнів). Середня наповненість у класах 24,8 учнів.
Виконання норм харчування в ЗНЗ складає 74% , вартість обіду для учнів 1-4 класів складає – 6,0 гривень, для дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей – 8 гривень.
   Виконання норм харчування  в ДНЗ складає 68%, вартість обіду – 12,0 гривень.
   З метою поліпшення матеріального стану закладів освіти проводяться капітальні ремонти приміщень та інженерних комунікацій басейну ЗОШ №5 по вулиці Лермонтова, 24, капітальний ремонт покрівлі та фасадної частини ДНЗ «Світлячок» вул.В.Чаплінського, 18, капітальний ремонт будівлі (утеплення) ДНЗ «Світлячок» вул.В.Чаплінського, 18, капітальний ремонт приміщень дитячої групи «Струмок» ДНЗ «Веселка» по вул.Миру 10-А, капітальний ремонт приміщень дитячої групи «Калинка» ДНЗ «Веселка» по вул.Миру 10-А. Завершено капітальний ремонт спортивних залів, липневих каналізацій ЗОШ №3,  та капітальний ремонт учбової кімнати початкових навчальних класів навчального виховного комплексу «Спеціалізована школа ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів ім. А. Малишка» по вул. Київська, 18.
   Постійно проводяться корекційно - розвиткові заняття для дітей з вадами розвитку, які не охоплені навчанням, ведуться постійні консультування батьків, діти яких мають особливі освітні потреби.
   Відсоток забезпечення закладів освіти практичними психологами – 104,8%, соціальними педагогами – 44,4%.
   Бібліотеки навчальних закладів поступово забезпечувалися комп’ютерною технікою та 100% підключені до інформаційної мережі Інтернет.
   Підтримується розробка, видання та забезпечення навчальною і методичною літературою педагогічних працівників закладів та установ освіти міста.
   В навчальних закладах міста ведеться підготовка приміщень до нового 2014/2015 навчального року.

-   культура і туризм

 Головною задачею відділу культури, національностей та релігій виконавчого комітету Обухівської міської ради є забезпечення на території міста реалізації державної політики у сфері культури і мистецтва.
Мережа закладів культури міста включає:
- 3 клубних установи, у тому числі 2 сільських клуби, загальна кількість клубних формувань - 21, до яких належать 217 учасників, у тому числі 125 дітей. 108 з них займаються у колективах художньої самодіяльності, у тому числі у зразковому танцювальному ансамблі «Водограй» (до 40 чоловік);
- 4 бібліотеки, якими охоплюється близько 2000 читачів.
- дитячу школу мистецтв, у якій на 5 відділах навчаються 218 дітей.
            Протягом звітного періоду відділ культури, національностей та релігій виконавчого комітету Обухівської міської ради стабільно і ритмічно здійснював  роботу в рамках своїх повноважень внаслідок чого було створено всі належні умови для повноцінної роботи закладів.
Відповідно до затвердженої сесією Обухівської міської ради (рішення № 805-61-УІ) цільової програми культурно-мистецьких заходів на  2015 рік на території Обухівської міської ради, за звітний період було проведено 10 заходів на відзначення державних, професійних та календарних свят.
Кількість видатків у І півріччі  2015 році скорочено через суспільно-політичну ситуацію в державі, а також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2014 року № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету».


- фізична культура і спорт

Для популяризації  розвитку фізичної культури та спорту в місті здійснюються заходи по збереженню, утриманню та розвитку спортивних шкіл, клубів різних форм власності, підліткових клубів за місцем проживання та колективів фізичної культури.
  На сьогодні всі спортивні споруди в місті збережені і утримуються за рахунок коштів міського бюджету.
   Проведено капітальний ремонт несучих конструкцій та стелі басейну ДЮСШ з заміною вікон та утеплення фасаду по вул. Миру, 12; та капітальний ремонт приміщень та покрівлі гімнастичного залу ДЮСШ з заміною вікон та утепленням фасаду по вул. Миру,12.
   Впродовж звітного періоду проведені всі заплановані заходи, а саме:  міський етап дитячо-юнацького спортивного заходу «Олімпійське лелеченя»; Спартакіада допризовної молоді; «Свято в козацькому курені»; змагання за програмою «Олімпійського дня»; міський турнір з боксу до Дня Перемоги;  турніри по волейболу до 8 Березня, турніри по волейболу серед учнів ЗОШ міста та серед трудових колективів, проведений турнір з пляжного волейболу на міському пляжі; першість міста з міні-футболу серед трудових колективів та збірних команд; турніри з настільного тенісу, з шашок, з кікбоксингу; першість міста з теквандо тощо.
    Крім цього, колективи і команди м. Обухова взяли участь в обласних змаганнях, а саме: чемпіонат Київської області з баскетболу, де команда БК «Обухів» зайняла 2 місце; чемпіонат Київської області з боксу; чемпіонат Київської області з футболу та інші.
   Регулярно проводяться змагання серед спортсменів-інвалідів з різними вадами здоров’я.
 

Охорона навколишнього природного середовища

   В звітному періоді в місті проводились заходи, спрямовані на забезпечення належного санітарного стану міста.
   З території благоустрою, житлових масивів та приватного сектору міста проводилось вивезення твердих побутових відходів.
   Продовжувалося впровадження системи роздільного збирання побутових відходів в місті.
   З метою виконання заходів із благоустрою міста здійснювався комплекс робіт з прибирання території ( очищення доріг, тротуарів, зупинок, проводилось прибирання паркових та лісових зон).
   Виконавчим комітетом Обухівської міської ради спільно з Обухівським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський ОЛЦ ДСЕСУ» та Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством проводився лабораторний контроль якості води в джерелах міста. У квітні 2015 року  Обухівським міжрайонним відділом лабораторних досліджень по місту  (в 14 місцях) проведені заміри потужності поглиненої дози зовнішнього гамма-випромінювання. Експозиційна доза зовнішнього гамма-випромінювання відповідає нормам радіаційної безпеки.
  Каналізаційно-очисні споруди ПАТ « Київського картонно-паперовий комбінат» здійснюють повну біологічну очистку з послідуючим  знезаражуванням  господарсько-побутових та промислових каналізаційних  стоків. У звітному періоді очистка стоків здійснювалась ефективно, технічний стан  очисних споруд задовільний. Функціонує відомча лабораторія.
  На території мікрорайону Петровський  функціонує паспортизований  полігон промислових відходів ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат».  Експлуатація  полігону проводиться відповідно до інструкції з  експлуатації місця видалення  відходів.
   Тверді побутові відходи з території Обухівської міської ради  вивозяться на полігон №5 твердих побутових відходів ВАТ «Київспецтранс», який  знаходиться поблизу с. Підгірці.   В  місті запроваджується  роздільний збір побутових відходів, з метою виділення компонентів відходів, як вторинної сировини.  Працює підприємство, що здійснює збирання, заготівлю відходів як вторинної сировини (макулатура, ПЕТ-пляшка, відходи деревини)–ПП «Обухівміськвторресурси» та підприємство по виробництву альтернативного палива та енергоносіїв з відходів деревини, органічних, біоорганічних та інших відходів – ТОВ «Тарком екосервіс».
   За рахунок коштів міського бюджету здійснено закупівлю та висаджено по території міста  298 штук саджанців липи та 12 штук саджанців каштанів; проведено роботи по водолазному обстеженню пляжів міста.
   Комісійно проведено весняне обстеження зеленого господарства міста та складено акт з описом вітровально-небезпечних дерев, дерев з омелою та значною суховершистістю. Частково виконані роботи по видаленню дерев  та санітарному обрізуванню гілок.
   Проведений комплекс робіт по інвентаризації об’єктів «Верхнього ставка» та «Нижнього ставка» на мікрорайоні №2 в місті Обухові та рішенням міської ради №901-66-УІ від 25.06.2015 року вони прийняті до комунальної власності територіальної громади міста Обухова на баланс виконавчого комітету Обухівської міської ради.

Підприємницька діяльність

   За даними державного адміністратора виконавчого комітету Обухівської міської ради станом на 1 липня 2015 року у місті зареєстровано 4294 суб’єкти малого та середнього підприємництва, в тому числі юридичних осіб – 1236 одиниць, фізичних осіб-підприємців – 3058 одиниць;  що на 0,14% більше, ніж у цьому ж періоді 2014 року.
Обсяг виробленої продукції за оперативними даними становить 736,6 млн.грн.; обсяг реалізованої продукції -  796,9 млн. гривень.
   Сума надходжень податків та зборів до міського бюджету, одержаних від здійснення підприємницької діяльності, в звітному періоді склала 8,42 млн. гривень, що на 19,3 % більше звітного періоду 2014 року.
   З метою забезпечення оперативного інформування суб’єктів підприємницької діяльності з питань впровадження дозвільної системи, популяризації дозвільного центру, роз’яснення порядку видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності на інформаційному стенді «Дозвільний центр» у приміщенні міської ради розміщена інформація про процедури отримання документів дозвільного характеру. За звітний період державним адміністратором надано 89 консультація.
   Впродовж І півріччя 2015 року суб’єктам господарювання видано державним адміністратором 5 документів дозвільного характеру.
Представниками малого та середнього бізнесу використовується на правах оренди 3379,17 кв. м площі майна комунальної власності Обухівської громади, укладено 51 договір оренди.
   Сума надходжень від орендної плати до міського бюджету за звітний період  склала 318,04 тис. гривень.
Впродовж І півріччя 2015 року у тендерних процедурах приймали участь 49 суб’єктів підприємницької діяльності, з них 23 визнано переможцями.
   Проблемні питання з розвитку підприємницької діяльності в місті обговорювалось в ході проведення фахівцями виконавчого комітету Обухівської міської ради та його структурних підрозділів 2 засідань ради підприємців, 6 засідань комісії з питань здійснення контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення у місті Обухові та 12 засідань робочої групи по контролю за формуванням цін на основні види продовольчих товарів.
   У звітному періоді проведено 2 засідання ради підприємців при виконавчому комітеті Обухівської міської ради, на якому розглядались питання, що виникають у суб’єктів господарювання при здійсненні підприємницької діяльності на території міста із такими товариствами як Обухівський РП ПАТ «Київобленерго», Обухівська філія ВАТ «Київоблгаз» та інформування суб’єктів господарської діяльності щодо програми фінансування малого та середнього бізнесу Horizon 2020.
   З  метою залучення широких кіл громадськості, громадських організацій та об’єднань підприємців до обговорення актуальних питань розвитку підприємництва, фахівцями ДПІ в Обухівському районі разом з представниками виконавчого комітету Обухівської міської ради в звітному році проведено 25 семінарів та практикумів, 9 круглих столів.
    З метою проведення індивідуальної роз’яснювальної роботи з платниками податків фахівцями ДПІ в Обухівському районі за звітний період  надано 823 усні консультації, з них 808 в телефонному режимі; розглянуто 15 письмові запити. 
   Впродовж звітного періоду  спеціалістами управління Пенсійного фонду України в місті Обухові за участю працівників виконавчого комітету міської ради проведено 1 засідання круглого столу, 8 звернення на «гарячу» телефонну лінію; проведено 13 зустрічей в трудових колективах та 427 індивідуальні  бесіди.
     Управлінням економіки виконавчого комітету міської ради, в межах компетенції, надаються методичні рекомендації з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері підприємництва, як для органів виконавчої влади (місцевого самоврядування), так і суб’єктів підприємницької діяльності.
    Також, спеціалістами центру зайнятості за участю працівників виконавчого комітету міської ради в звітному періоді проведено 7 навчальних семінарів на теми: «Як розпочати свій бізнес?» та  «Від бізнес-ідеї до власної справи», у яких прийняли участь 29 безробітних громадян.
    Впродовж І півріччя 2015 року за сприянням фахівців Обухівського міськрайонного центру зайнятості започаткували власну справу 6 безробітні громадяни мешканці міста Обухова, які перебували на обліку в центрі зайнятості. Всі вони пройшли навчання на двотижневих курсах в Інституті підготовки кадрів Державної служби зайнятості України за програмою «Підприємець - початківець».

Інвестиційно-інноваційна політика

-інвестиційна діяльність

   Загальний обсяг капітальних інвестицій в основний капітал за оперативними даними у звітному періоді складає більше 187,0 млн. грн., у розрахунку на одну особу – 5539,6грн.,  в основному це: ПАТ «ККПК», ТОВ «Аерок», ПАТ «Обухівський молочний завод», ПП «Обухівміськвторресурси» та інші.  
   Основним джерелом інвестицій є власні кошти підприємств і організацій.
   Так, ПАТ «Київський картонно – паперовий комбінат» в звітному періоді на модернізацію обладнання було витрачено кошти в сумі 161,1 млн. гривень.
   ПАТ «Обухівський молочний завод» в переоснащення підприємства направлено кошти в сумі 1,944 млн. грн. (модернізація, придбання машин та обладнання).
   По ТОВ «Аерок» обсяг інвестицій в основний капітал (капіталовкладення) склали кошти в сумі 18,9 млн. гривень.
   ПП «Обухівміськвторресурси» - 5,3 млн. грн. (придбання машин та обладнання, інші основні засоби, існуючі будівлі та споруди, незавершене будівництво, ремонт основних засобів).
   Впродовж звітного періоду в місті продовжувалось впровадження інвестиційних проектів:
- «Будівництво колгоспного ринку в місті Обухові» (вартість проекту 7,0 млн. грн., інвестор – ТОВ «Обухівський ярмарок»; освоєно майже 100% коштів). Повне введення в експлуатацію об’єкта дасть можливість забезпечити мешканців міста різноманітними товарами та сприятиме зниженню цін на основні продовольчі товари; забезпеченню робочими місцями в кількості 500 одиниць.
- Будівництво комплексу по виробництву альтернативного палива та енергоносіїв з відходів деревини, органічних, біоорганічних та інших відходів по вулиці Промислова, 14А в м. Обухові (економія фінансових ресурсів при закупівлі палива підприємствами міста), інвестор – ТОВ «Тарком Екосервіс», вартість проекту 12,0 млн. гривень., освоєно 75% коштів.  Завершено будівництво І-ї технологічної лінії.
- Реконструкція головного напірного водопроводу в районі АЗС «WOG» та автодороги Київ - Знам’янка, роботи проведені на 6,0 відсотків.
- Реконструкція нежилого приміщення (кінотеатр «Янтар»), для розміщення кінотеатру з клубом дитячого розвитку та творчості, вартість проекту 0,6 млн. дол., інвестор ТОВ «Грін Ландія». Завдяки створенню дитячого клубу розвитку та творчості буде створено 20 робочих місць.
В стадії переговорів впровадження на території Обухівської міської ради інвестиційного проекту «Будівництво спеціалізованого підприємства з оброблення твердих побутових відходів без їх захоронення»; вартість проекту 29,87 млн. євро, інвестор ТОВ «Обухів-Еккоресурс»; запровадження даного проекту дасть можливість покращити екологічну ситуацію в місті, створення 25 нових робочих місць вплине на зниження рівня безробіття в місті, зростання заробітної плати, збільшенню надходжень до міського бюджету.

Розвиток реального сектору економіки

- промисловість, інноваційна політика

   За оперативними даними основними промисловими підприємствами міста вироблено продукції на суму 2360,9 млн. грн.,  що на 866,66 млн. грн. або 58% більше проти відповідного періоду минулого року.
   В розрізі галузей економіки прослідковується ріст виробництва продукції, а саме: по харчовій промисловості та переробленню сільськогосподарських продуктів на 7 %, целюлозо -  паперовому виробництву на 65 %, хімічній та нафтопереробній промисловості на 12 %, текстильній на 42%, виробництво інших неметалевих мінеральних виробів (будівельних  матеріалів та скловиробів) на 64 %, виробництво деревини та виготовлення виробів з деревини на 68%.
   Реалізовано промислової продукції за оперативними даними на суму 2436,9 млн. грн., що більше проти аналогічного періоду 2014 року на суму 888,46 млн. грн. або на 57 відсотків.
   Прослідковується також і ріст реалізації продукції в розрізі галузей економіки по: харчовій промисловості та переробленню сільськогосподарських продуктів на 7 %, целюлозо -  паперовому виробництву на  62%, текстильній на 47%, хімічній та нафтопереробній промисловості на 20%, виробництво інших неметалевих мінеральних виробів (будівельних  матеріалів та скловиробів) на 72%, виробництво деревини та виготовлення виробів з деревини на 89%.
   Незважаючи на ситуацію, яка склалася в державі підприємства міста  продовжували працювати в стабільному режимі; нарощуючи обсяги виробництва, впроваджували нові технологічні процеси та освоювали нові види продукції.
   Так, ТОВ «Алеана» впроваджено у виробництво шістнадцять нових видів продукції, а саме: таця овальна з декором, набір посуду у контейнері з ручкою, подарунковий набір «Глечик та стакани», вазони для розсади, чашка з кришкою 0,5 л, вазон «Ібіс» з подвійним дном, вазон «Матільда», вазон для орхідей «Ніка», опора для орхідей «Спіраль» та «Сфера»,  таз круглий, відро для сміття «Євро»; товариством створено три робочих місця.
   ТОВ «Омакс Інтернешнл» освоєно новий вид продукції – колекцію жіночих шкарпеток із бавовни Womens sock’s, виготовлених із якісної сировини з додаванням модних і стильних тенденцій. 
   Приватним підприємством «Обухівміськвторресурси» продовжувалось  впровадження лінії для виготовлення паливних брикетів з відходів деревини. Також, з метою покращення екології в місті, енергозбереження, підприємством власними силами було виготовлено преси: БЗ118, БЗ121 для пресування макулатури. Завершується реконструкція промислової бази по вул. Промислова, 6, та проводиться добудова торгівельного комплексу «Казка».
   ТОВ «Аерок» з метою зменшення споживання електроенергії   протягом півріччя далі проводилась заміна світильників з ртутними лампами на енергозберігаючі світлодіодні.
   ТОВ «Експрес-С»  продовжується впровадження лінії для виробництва печива, також  у звітному періоді розпочато виробництво бубликів.
   На підприємствах збережено робочі місця та чисельність працівників, відсутня заборгованість із заробітної плати.
Впродовж півріччя поточного року керівництвом підприємств вживалися всі заходи щодо недопущення збитковості підприємств, запобіганню банкрутству (нові шляхи збуту продукції, впровадження нових технологій та видів продукції тощо).

- агропромисловий комплекс

   На території Обухівської громади знаходиться одне сільськогосподарське підприємство ПАТ «Обухівське».
По товариству станом на 01.07.2015 року обліковується 1365 голів великої рогатої худоби, в т. ч. корів – 645 голів, що на 88 голів більше, в т. ч. корів – на 28 голів більше, ніж у цьому ж періоді 2014 року (обліковувалось 1277 голів великої рогатої худоби, в т. ч. корів – 617 голів).
   Приріст молодняка по господарству в I півріччі поточного року  становив 672,0 ц, що на 38,0 ц більше ніж у цьому ж періоді 2014 року (634,0 ц); середньодобовий приріст молодняка становив 547,0 грам, що на 6,0 грам більше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року (541,0 г).
   Виробництво молока по господарству склало 1718,0 т і в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року збільшилось на 285,0 т або 20 відсотки. 
   Удій молока на одну корову в I-му півріччі поточного року становить 2695,0кг.
   Реалізовано в звітному періоді поточного року великої рогатої худоби, (включаючи спец. забій) 592 ц, в аналогічному періоді 2014 року реалізовано великої рогатої худоби (включаючи спец забій) 710 ц, що на 118,0 ц менше. 
   Реалізовано молока по господарству 1707,0 т, відповідно до звітного періоду 2014 року на 303,0 т більше (1404,0 т) або 22,0 %.
   Рентабельність по тваринництву складає 2,13%; собівартість 1 кг молока – 3,04 грн., м’яса – 34,06 гривень.
   Товариством повністю завершено комплекс посівних робіт, посіяно 810,8 га пшениці, 35,0 га ячменю, 502 га кукурудзи на зерно, та 209 га кукурудзи МВС, 823,4 га сої, 1035,1 га соняшнику, 15 га жита, 16,2 га гірчиці та 179,37 га багаторічних трав. По групі зернових культур господарство перейшло в фазу збирання врожаю, по іншим культурам проводяться комплекси робіт по догляду за посівами та боротьби з шкідниками. Завершено перший етап заготовки сінажу, заготовлено 1457 т.
   Підприємство не є збитковим; керівництвом вживаються всі заходи щодо недопущення спаду виробництва сільськогосподарської продукції.


- транспорт та дорожнє господарство

   Діяльність транспортної галузі міста у звітному періоді спрямовувалась на задоволення потреб населення і підприємств якісним та безпечним обслуговуванням транспортними засобами.
   За оперативними даними протягом звітного періоду перевезено вантажів автомобільним транспортом (ТОВ «Автоспецтранс – Київського КПК», ПАТ «Автомобіліст») більше 4556,82 тис. тонн. Вантажооборот автомобільного транспорту за оперативними даними становив більше 11373,12 тис. ткм.
Обсяги пасажирських перевезень (ТОВ «Автоспецтранс – Київського КПК», ТОВ «Обухівтранс») в звітному періоді 2015 року за оперативними даними складали більше 3,0 млн. громадян міста.
   На території міста працює близько 10 служб таксі, що нараховують в своєму складі за оперативними даними по 5 машин, які в день виконують близько 5 рейсів.

- зв’язок та інформатизація

   Мешканці міста Обухів мають можливість користуватись послугами різних операторів мобільного зв’язку: «МТС», «Київстар», «Укртелеком», «Life» та послугами мобільного інтернету 3G від Київстар.
   У звітному періоді на території міста встановлено 2 точки доступу до інтернету Wi-Fi.
   Інформація про важливі події економічного та культурного життя міста Обухова, події, що відбуваються у місті, діяльність міської ради та її виконавчих органів широко висвітлювалася у засобах масової інформації, громадсько-політичній газеті «Обухівські вісті», телестудії «Бард» та на сайті міської ради.  


- споживчий ринок

   Виконавчим комітетом Обухівської міської ради на території Обухівської громади створюються умови для розвитку об’єктів торговельно - побутового обслуговування населення та ресторанного господарства різних форм власності. 
  За оперативними даними оборот роздрібної торгівлі (роздрібний товарооборот підприємств роздрібної торгівлі, розрахункові дані щодо обсягів продажу товарів на ринках і фізичними особами – підприємцями) за звітний період становить більше 297,7 млн. гривень.
   У розрахунку на одну особу роздрібний товарооборот становить 8807,43 гривень.
   Важливу роль в забезпеченні населення міста продовольчими та непродовольчими товарами продовжують займати ринки, які не тільки здатні задовольнити мешканців міста широким асортиментом продукції, товарів і послуг за доступними цінами, а й забезпечити додатковими робочими місцями громадян.
   В місті Обухові здійснюють діяльність підприємства торгівлі, ресторанного господарства, заклади, що надають послуги з постачання готової їжі, в тому числі 2 їдальні; 2 ринки, з них 1 - комунальної власності та м’ясо-молочний павільйон  МПП «Квіт». Також, торгівельну діяльність здійснюють більше 2500 фізичних осіб-підприємців.
   Крім того, суб’єкти малого підприємництва надають населенню міста побутові послуги, послуги транспорту та зв’язку, послуги у сфері фінансового посередництва, страхування та пенсійного забезпечення, інші послуги. 
   У звітному періоді у місті розпочали свою діяльність 26 об’єктів малого підприємництва, з них: 21 у сфері торгівлі (10 продовольчих, 10 промислових магазинів та 1 мережевий магазин побутової техніки «Сomfy» ТОВ «Комфі – Трейд» ); 3 кафе, 1 перукарня та сімейний клуб «Паралель». В цьому ж періоді 2014 року розпочали свою діяльність 18 об’єктів, в т. ч. 15 у сфері торгівлі; мала пекарня ТОВ «Наші проекти» з виробництва хліба; аптека; нігтьова студія.
   Крім того, з метою здешевлення продуктів харчування та забезпечення мешканців міста якісною та дешевою продукцію, на території міста працюють 2 торгових павільйони («Карапишівські ковбаси» та «П’ятачок»), де проводиться реалізація м’ясної продукції мешканцям міста за цінами виробника та 1 торговий павільйон по реалізації хлібобулочних виробів власного виробництва товариства з обмеженою відповідальністю «Перший столичний хлібозавод.
   Представники малого підприємництва сфери торгівлі, аптечного бізнесу та сфери послуг беруть активну участь в реалізації заходів програми «Турбота» (введення соціальної картки «З турботою про кожного»), а саме: надання знижок для пенсіонерів та малозабезпечених верств населення міста на придбання медикаментів, продуктів харчування та отримання послуг. За цією програмою працює 12 продовольчих магазинів, 1 непродовольчий магазин,  6 перукарень, 8 аптек та 3 стоматологічні клініки.
   Виконавчим комітетом міської ради вживаються заходи щодо стабільності мережі закладів торгівлі та побуту, а це: надання приміщень комунальної власності в оренду, виділення місць на території міста для функціонування таких об’єктів тощо.
   З метою забезпечення населення міста продуктами харчування за цінами виробників та наповнення споживчого ринку товарами продовольчої групи, за звітний період було проведено 26 ярмарок з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів харчування.
   Комісією з питань здійснення контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення у місті Обухові при виконавчому комітеті міської ради разом з правоохоронними органами проводилися обстеження об’єктів торгівлі на предмет дотримання ними норм чинного законодавства в сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфері послуг; проведено 12 обстежень, якими охоплено більше 70 об’єктів. Також, проводились рейди щодо недопущення стихійної торгівлі на території м. Обухова.

 

Зовнішньоекономічна діяльність

   За оперативними даними в звітному періоді обсяг експорту склав -  21856,0 євро, 653,44 тис. дол.США, 487,4 млн. грн; імпорту – 2,031 млн євро, 3,055 млн. дол. США та 602,7 млн. грн.
   Коефіцієнт покриття експортом імпорту склав 0,80.
   Підприємства міста здійснювали зовнішньоторговельні операції з партнерами більш ніж 15 країнами світу; 16 країн світу отримують товари та послуги, що їх експортують підприємства міста.
  Так, ТОВ «Інтерфом» в І півріччі поточного року експортувало до країн Білорусії та Молдови пінополіуритан власного виробництва на суму 625,63 тис. дол. США. За цей же час імпортовано хімічної сировини для потреб власного виробництва на суму 3,042 млн дол. США з Угорщини, Румунії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Польщі, Іспанії, Фінляндії.
   ТОВ «Алеана» експортувало товари із пластмаси в республіку Білорусь, Російську Федерацію, Молдова, Литва та Казахстан на суму 41,14 млн. грн. та імпортувало запчастини, поліпропілен (сировина) та етикетки на суму 36,87 млн. грн. з Австрії, Словаччини, Угорщини, Турції, Китаю та Кіпру. 
   ТОВ «Аерок» імпортувало сировини, запчастини та обладнання з Німеччини, Білорусії, Литви та Нідерландів на суму 2,017 млн євро, та 1120 дол. США. 
   ТОВ «Геліком ЛВ» експортувало деревно-полімерні вироби (підвіконня, терасна дошка, вироби із сухої деревини та інші) на суму 21856,0 євро та 27801,94 дол. США до країн: Росія, Білорусь, Чехія, Молдова, Південна Корея та Грузія. Імпортувало за цей період підприємство сировину, комплектуючі, обладнання та запчастини на суму 13500,0 євро та 11524,0 дол. США з  Польщі, Німеччини та Китаю. 
   В звітному періоді обсяг імпорту по ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» склав 565,8 млн. грн., а саме: товариство імпортувало сировину (целюлоза, макулатура, хімікати, обладнання, запчастини тощо) з Росії, Німеччини, Польщі. На 446,3 млн. грн. підприємство експортувало своєї продукції (паперові вироби, картон пакувальний (коробочний) межований та немелований, картон тарний, папір для гофрування, гофрокартон, гофротара) в Узбекистан, Білорусь, Казахстан, Росію, Азербайджан, Грузію, Молдову, Монголію, Румунія, Польща, Вірменію, Латвію, Македонію, Туркменістан.

Адміністративні послуги

   Протягом звітного періоду центром з надання адміністративних послуг надано 480 послуг, управлінням соціального захисту надано близько 7000 адміністративних послуг. 

Фінансові ресурси

    Одним з найважливіших напрямків роботи виконавчого комітету міської ради є виконання бюджету.
    Від здійснення господарської діяльності усіх промислових підприємств та діяльності підприємств малого бізнесу в І півріччі 2015 року до загального фонду міського бюджету надійшло коштів у сумі 52827,81тис. гривень. Відсоток виконання плану з початку року складає 151,7.
    Кошти направлялись на виконання заходів по покращенню соціально-економічного та культурного розвитку міста. 


    Але на сьогоднішній день є ряд проблемних питань, які можуть негативно плинути на соціально-економічний розвиток міста у 2015 році, і потребують вирішення, а це: капітальний ремонт мереж теплопостачання та водопостачання міста Обухова; капітальний ремонт доріг міста; освітлення міста; будівництво нового та завершення розпочатого житла на території міста; будівництво та реконструкція об’єктів соціальної сфери міста: добудова дитячої школи мистецтв в м. Обухів; упорядкування спортивних об’єктів (стадіони: «Колос», «Нива»); будівництво спеціалізованого підприємства з оброблення твердих побутових відходів без їх захоронення тощо.
    Вирішення цих питань – це реалізація заходів, передбачених міськими програмами та залучення коштів з державного, обласного бюджетів, коштів інвесторів над чим працює сьогодні виконавчий комітет міської ради.

 


Заступник міського голови,
керуючий справами виконавчого комітету                                                                                                                            В.І. Рогоза


Звіт про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради на 2014 рік за I квартал 2014 року