Обухівський міський голова

Левченко Олександр Миколайович

Левченко
Олександр Миколайович

Управління ПФУ в м. Обухів
Міськрайонний центр зайнятості
ДПІ в Обухівському районі
Житлово-комунальне господарство
Обухівський РВ ГУ ДСНС України в Київській області

Посилання на офіційні сайти:

Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Кабінет міністрів України
Верховна рада України
Київська обласна державна адміністрація
Конституція України
Інвестиційний сайт Київської області

 

 

 

ОБУХІВ ПЕРЕТВОРЯТЬ НА «РОЗУМНЕ МІСТО»

За матеріалами сайту «Хроніки Обухова» https://obukhiv.info

Не секрет, що в силу різних обставин Обухів не найбільш інноваційне місто. Втім, як казав класик, «все тече, все міняється». Зараз в Обухові з’явилася ініціатива, котра разом з мерією впроваджує ці самі технологічні інновації.

Минулого разу ми говорили з ініціаторами впровадження системи електронних послуг, відомої  як  IGOV Обухів. Сьогодні на наші питання відповів мер міста Олександр Левченко.

ОБУХОВУ ПОТРІБНІ ІННОВАЦІЇ!

«Хроніки»:  Доброго дня. Нам відомо, що певний час тому мерія розпочала співпрацю з обухівськими активістами. Станом на зараз в онлайн режимі містяни можуть замовит 7 послуг ДАБІ (Державної архітектурно-будівельної інспекції). Триває робота над впровадженням онлайн-послуг Управління соціального захисту населення м. Обухова.

Наскільки на Вашу думку це доречно і потрібно Обухову? Може краще, по-старинці, носитися з паперами? Власне, що виграє від того місто?

О. Левченко:  Так, дійсно, до мене на особистому прийомі звернулися кілька обухівських активістів, котрі запропонували за допомогою порталу iGov перевести послуги, які надає Обухівська міська рада, в електронну форму. 

Мною їх ініціатива була повністю підтримана, адже доступність і якість надання послуг повинні покращуватися. 

Крім того, я вважаю, що за електронними сервісами майбутнє не тільки нашого міста, але й держави, в цілому. Зараз це невеликий, але вагомий елемент у подальшому розвитку електронного врядування у місті.

ВЛАДА ГОТОВА ДО ІННОВАЦІЙ?

«Хроніки»: Не секрет, що ті самі вищезгадані волонтери  планують разом з мерію розробити і запустити в роботу небачені досі «портал відкритих даних» та «портал електронних послуг» міста. 

В ньому, як свідчать вже реалізовані приклади буде все: від можливості замовити послугу з телефону до функції «поскаржитися» з обов’язковим, підзвітним усуненням комунальними службами причини скарги. 

Послуги – це, безумовно, неабиякий прорив у майбутнє. Питання до скарг – чи не вирине на фініші «зрадофільська» акула тих, хто любить лити сльози у Facebook і звинувачувати мерію у всіх смертних гріхах.

Відтак, чи готові комунальні служби Обухова до оперативного реагування згідно з алгоритмами усунення?

О. Левченко:  Певний час у нас вже працюють подібні сервіси, а саме: електронна сторінка звернень громадян про проблеми у місті та сайт міської ради, але те, що пропонують волонтери - це комплексне рішення, яке пов’язане як з виконанням постанов Кабінету Міністрів України «Про відкриті дані», так і з баченням того, як повинно розвиватися сучасне місто. 

В свою чергу я впевнений, що  комунальники та міська влада своїми справами показують, що готові до впровадження новацій та до швидкого і ефективного реагування на проблеми,  які будуть виникати.

ВЛАДА І ГРОМАДА РАЗОМ

«Хроніки»: Портали відкритих даних  та електронних послуг, це, з одного боку – прямий місток до співпраці між громадянами і владою, з іншого – це гранична відповідальність останньої, ну і третє, це крок до омріяного концепту «Розумного міста». 

Ви згодні з тим, що його алгоритм, як відомо, дозволяє зменшити комунікацію громадянина і чиновника і перевести її в опосередковане, максимально продуктивне русло?

О. Левченко: Перед нами вже довгий час постає питання, як і  куди рухатися. Обухів - місто, яке розвивається, з великим потенціалом, як промисловим, так і культурним. Концепція «розумного міста» чітко вказує на те, що місто повинно бути максимально комфортним і безпечним для своїх мешканців. 

Це, в свою чергу, співпадає з спільним баченням розвитку громади, тому реалізація цього проекту є нашим основним завданням. 

Відзначу,  що  інформація щодо розвитку проекту майже щоденно обговорюється на нарадах у міській раді. У реалізації цього проекту нашими головними критиками і, водночас, помічниками є волонтери і громада. І ми готові пліч-о-пліч йти цією важкою дорогою разом.

МЕДИЧНА РЕФОРМА ТА ІННОВАЦІЇ В ОБУХОВІ

«Хроніки»: Трохи конкретики. Розкажіть, будь-ласка, про найближчі плани. Ми знаємо, що в найближчі плани мерії і дотичних до неї волонтерів входить запуск у роботу Медичної інформаційної системи. 

Що це таке і як це полегшить життя нашим хворим землякам?

О. Левченко:  Беззаперечно, однією з найважливіших реформ, які зараз реалізуються у державі є медична реформа. У цьому питанні Обухів не залишається осторонь проблем людей, тому мною було прийнято рішення про пошук оптимального рішення для запуску спеціального програмного медичного комплексу. 

Він буде включати в себе модулі медичної документації, аналізів, електронної картки пацієнта та можливості запису на прийом до лікаря через інтернет. 

Ця робота планомірно ведеться вже з грудня 2017 року, я впевнений, що вже в цьому році ми повноцінно запустимо дану систему. На даний час всі лікарі забезпечені комп’ютерним обладнанням та принтерами і сканерами. 

Триває робота з вибору найкращого програмного рішення, яке буде задовольняти потреби громади.

БІОМЕТРИЧНІ ПАСПОРТИ І ІННОВАЦІЇ В ОБУХОВІ

«Хроніки»: Скоро період відпусток. Багато обухівчан ремствує на вкрай незадовільну роботу паспортного відділення. Кажуть, мерія має на цей рахунок план Б, реалізація котрого дозволить розвантажити паспортний стіл і задовільнити потреби всіх бажаючих?

Наскільки обґрунтованими є такі чутки?

О.Левченко:  Такий план «Б» вже розробляється з 2017 року, а саме, встановлення терміналу з видачі біометричних паспортів у ЦНАПі. Це ресурсномістке та коштовне рішення, але неодноразові скарги в інтернеті та на особистих прийомах, змусили нас активізувати роботу у цьому питанні. 

Тут нам також будуть допомагати волонтери iGOV. 

Тому, що саме за допомогою цього порталу ми організуємо електронну чергу і, таким чином, вирішимо проблеми із завантаженістю районного паспортного столу.

Шановні друзі, земляки, читачі. «Відкриті дані», «Розумне місто» і тому подібні технологічні інновації звучать коротко, робляться довше. Для розуміння – одних лише послуг біля 150. Для того, щоб перевести їх у електронний формат, домовитися з відповідними службами, оптимізувати процес тощо потрібен час. Зараз його шукають волонтери. До слова – Igov – активістська ініціатива, вона не бере гроші з бюджету міста і не просить їх у вас.

Єдине, що потрібне, як міській владі, так і волонтерам IGov Обухів, це Ваше терпіння і поради. Останніми ви можете поділитися на сторінці ініціативи.