Обухівський міський голова

Левченко Олександр Миколайович

Левченко
Олександр Миколайович

Управління ПФУ в м. Обухів
Міськрайонний центр зайнятості
ДПІ в Обухівському районі
Житлово-комунальне господарство
Обухівський РВ ГУ ДСНС України в Київській області

Посилання на офіційні сайти:

Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Кабінет міністрів України
Верховна рада України
Київська обласна державна адміністрація
Конституція України
Інвестиційний сайт Київської області

 

 

 


Дайджест новин Уряду 15.06.2018

Запровадження електронного чека зекономить підприємцям не менше 2,5 млрд грн, - Володимир Гройсман

Урядове рішення про запровадження нової системи обліку розрахункових операцій – через електронні чеки за допомогою планшетів чи смартфонів дозволить підприємцям зекономити не менше 2,5 млрд грн, які раніше використовувалися на оплату утримання касових апаратів та ведення обліку. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«За три місяці система в пілотному режимі запрацює. Це дасть можливість зменшити витрати підприємців. Раніше 2,5 млрд грн підприємці витрачали на обслуговування апаратів. Ці кошти підуть тепер на розвиток. Це вивільнення інвестиційного ресурсу, - сказав Володимир Гройсман. - І при цьому усувається важель додаткового тиску на бізнес».

Довідково

У червні Уряд схвалив опрацьовану з діловими колами ініціативу спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, яка дозволяє не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

Раніше схема застосування реєстраторів була занадто складною. Вартість ПО для реєстраторів становила від 4 до 20 тис. грн, а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють у касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникали будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формувала великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність цій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами. Представники бізнесу високо оцінили інновацію.


Олександр Саєнко: Закликаю молодь приходити на держслужбу та творити майбутнє

Міністерства та відомства, державні органи очікують на молодих фахівців, які внесуть в їх роботу сучасні технології, драйв та нові можливості, повідомив Міністр Кабінету Міністр України Олександр Саєнко під час відкриття форуму молоді «3D лідерство: держава, бізнес, громадський сектор» в п’ятницю у Києві.

«Шалена швидкість, соціальні мережі, цифрові технології, інновації, відкритість, свобода – це нові цінності, нове лідерство, постійний рух вперед. Для мене Україна зараз – це саме молодь, стартапи, IT-cфера, що бурхливо розвивається, це онлайн-освіта, коворкінг-спейси, сучасні арт платформи, фестивалі, IT-хаби, сучасне мистецтво, талановиті студенти, що перемагають на міжнародних олімпіадах, виграють найкращі гранти на навчання в Кембриджі, Гарварді, проекти, що збирають інвестиції на краудфандінгових платформах», - сказав Міністр.

Важливо, за його словами, те, щоб талановита молодь залишалась в Україні, мала змогу втілювати свої мрії та амбіції, навіть виграючи грант на навчання в престижному навчальному закладі за кордоном.

«Ми ж, задля цього, впроваджуємо  реформи, працюємо над змінами в системі освіти, медицини, над економічним зростанням. Ми розпочали реформу державного управління, у міністерствах вже почали створювати нові сучасні структури – директорати. Вони вже працюватимуть за новими правилами, найкращими практиками управління: це проектний менеджмент, стратегічне планування, управління змінами та ризиками, аналіз політики, електронне урядування, сучасні технології в роботі держслужби та електронні послуги для громадян», - підкреслив Олександр Саєнко.

Він наголосив, що для всього цього у нові директорати потрібні нові люди, найкращі професіонали, сучасні, амбітні, готові працювати та розвиватися.

«Ми формуємо сучасну та професійну держслужбу, команду, що працюватиме на результат. Саме тому думайте про нові вакансії держслужби, ставайте лідерами змін, розпочинайте зі стажування, використовуйте будь-яку можливість отримати досвід, адже чим складніше виклик, тим швидше відбудеться професійне зростання», - закликав молодь Міністр Кабінету Міністрів України.


МОЗ оприлюднило нову концепцію розвитку екстреної допомоги

МОЗ оприлюднив Концепцію реформи системи екстреної медичної допомоги для громадського обговорення. Через місяць після отримання пропозицій МОЗ подасть концепцію на Уряд. Закликаємо громадськість долучатись до обговорення.

П’ятирічна реформа екстреної допомоги має на меті принципово покращити якість та доступність екстреної допомоги, щоби в критичній ситуації кожен українець оперативно отримував необхідну допомогу. З іншого боку, МОЗ прагне посилити престижність професії екстреного медичного працівника і забезпечити достойну оплату його праці.

Реалізація Концепції здійснюватиметься протягом 2018-2022 років.

Які зміни впроваджуватимуться в ектрену допомогу?

Оновлення алгоритмів диспетчеризації

Автомобіль екстреної допомоги, який знаходиться найближче до місця події, виїжджатиме протягом декількох секунд після виклику.

Створення нової IT-інфраструктури

Буде створено центральний інформаційний вузол обміну даними та встановлено GPS на всіх автомобілях.

Інформація про стан кожного виклику в кожний момент часу

Диспетчери знатимуть стан кожного виклику і місцезнаходження кожного автомобіля екстреної допомоги. Така система вже працює у Києві, Дніпропетровській, Херсонській, Харківській областях, в тестовому режимі у Вінницькій та Полтавській областях і буде розгорнута на всю країну.

Оновлення обов’язкових протоколів диспетчерів

Диспетчери отримають чіткий алгоритм роботи за сучасними світовими стандартами. Диспетчери мають навчитися не тільки швидко приймати рішення під тиском часу, але й консультувати свідків щодо надання першої допомоги до прибуття бригади екстреної допомоги. Концепція передбачає відповідне перенавчання.

Оновлення протоколів командних дій бригад

Відбудеться перехід в навчанні і тестуванні навичок екстреної допомоги на стандарти розвинених країн. Лікарі, парамедики і, навіть, водії освоюватимуть практики порятунку. Буде введено зовнішнє незалежне тестування знань та навичок фахівців екстреної допомоги.

Нові автомобілі і обладнання

Буде оновлено вимоги до обладнання, закуплено нові автомобілі.

Гідна оплата праці екстреним медичним працівникам

Медики та робітники екстренки, які пройшли перенавчання, отримають ринкові зарплати та доступ до якісно обладнаних автомобілей екстреної допомоги.

Перебудова приймальних відділень в лікарнях

Впроваджуються нові протоколи дій в лікарні, доступ до обладнання 24/7, нова логіка планування приміщень.

Розбудова мережі екстрених реагувальників

Усі, хто може опинитися на місці екстреної події, мають володіти навичками порятунку людей та вміти працювати в екстрених умовах. Пожежні, рятувальники, поліцейські, водії, машиністи, пілоти, провідники, бортпровідники, кондуктори України пройдуть оновлені курси першої розширеної допомоги. Вихователі, вчителі, соціальні працівники матимуть пройти оновлене навчання навичкам першої базової допомоги.

Дефібрилятори та джгути у всіх найбільш людних місцях

Ми впевнені, що для ефективного функціонування екстреної медичної допомоги необхідно забезпечити максимально скоординовані і професійні дії на всіх етапах «ланцюжка» - від дзвінка у «швидку» до спеціалізованого відділу у лікарні. Саме на це і спрямовані зміни в системі екстреної медичної допомоги.