Обухівський міський голова

Левченко Олександр Миколайович

Левченко
Олександр Миколайович








Управління ПФУ в м. Обухів
Міськрайонний центр зайнятості
ДПІ в Обухівському районі
Житлово-комунальне господарство
Обухівське міськрайонне управління юстиції
Обухівський РВ ГУ ДСНС України в Київській області

Посилання на офіційні сайти:

Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Кабінет міністрів України
Верховна рада України
Київська обласна державна адміністрація
Конституція України
Інвестиційний сайт Київської області

Зворотній зв'язок
Чтобы воспользоваться формой, включите поддержку JavaScript и Cookies в браузере.

 

 

Управління юстиції

                                                                                                    Адреса: 08700, Київська область, м. Обухів,
вул. Київська, 5
Телефон: (04572) 5-00-84


Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції у Київській області знаходиться за адресою:

м. Обухів 08700, м. Обухів, вул. Київська, буд. 2
Телефони: (045-72) 5-15-40, (045-72) 5-10-03, (045-72) 5-64-24

ГРАФІК
роботи та прийому громадян у відділі державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції у Київській області

Робочий час
Вівторок - з 9.00 до 20.00
Середа- з 9.00 до 18.00
Четвер - з 9.00 до 18.00
П'ятниця - з 9.00 до 18.00
Субота - з 9.00 до 16.45

Графік прийому громадян
Вівторок - з 9.00 до 20.00
Середа- з 9.00 до 18.00
Четвер - з 9.00 до 18.00
П'ятниця - з 9.00 до 18.00
Субота - з 9.00 до 16.45

Перерва з 13.00 до 13.45

Вихідні дні – неділя, понеділок

Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться)

У п’ятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану


Інформація щодо оплати державної реєстрації актів цивільного стану

Інформаційні картки

 
 
 
 
 

Технологічні картки

Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження

Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про смерть

Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб

Технологічна картка адміністративної послуги щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану

Технологічна картка  адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, а також з особами, визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними

Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

 

Пілотний проект Міністерства юстиції  «Шлюб за добу»

З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема, для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб Розпорядженням  Кабінету Міністрів України від 13 липня

Читати далі >>


Подача документів для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через органи  державної реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини, у тому числі у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.
Впровадження цієї послуги спрямовано на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг.

Переваги:
-    Відсутність необхідності звернення до органу реєстрації, що здійснюють реєстрацію місця проживання особи на території відповідної адміністративно- територіальної одиниці.
-    Відсутність черг.
-    Можливість отримання довідки про реєстрацію місця проживання у зручний для громадян спосіб (у закладах охорони здоров’я, відділі державної реєстрації актів цивільного стану або у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг або направлення її поштою) .


Пам’ятка
щодо процедури отримання свідоцтва про смерть,
коли особа померла на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

Для отримання свідоцтва про смерть особи, яка померла на ТОТ (АР Крим, м.Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), родичам померлого або їх представникам*

НЕОБХІДНО:
•    Подати до суду за місцем проживання чи перебування заявника за межами ТОТ:
•    заяву про встановлення факту смерті (зразок додається);
•    належні докази*;
•    квитанцію про сплату судового збору*: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
336,80 грн. – з 01.05-30.11.2017 року;
352,40 грн. – з 01.12.-31.12.2017 року.

2.    Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.
3.   У разі задоволення заяви про встановлення факту смерті особи, суд невідкладно видає копію рішення заявнику або надсилає її до відділу рацс для державної реєстрації смерті (у разі відсутності заявника під час проголошення рішення).
Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.
Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

4.   Для отримання свідоцтва про смерть особа подає до найближчого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо!
*    Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.

*    Доказами у справі можуть бути пояснення заявників, свідків, письмові докази (в т.ч., свідоцтва про поховання), речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.

*    У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

*    Судовий збір не справляється за подання Заяви щодо особи, яка загинула або пропала безвісті в районах проведення воєнних дій або антитерористичних операцій.


Пам’ятка
щодо процедури отримання свідоцтва про народження дитини,
яка народилася на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

Для отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на ТОТ (АР Крим, м. Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), батькам, родичам, їхнім представникам або іншим законним представникам дитини*

НЕОБХІДНО:
1.    Подати до будь-якого суду за межами ТОТ незалежно від свого місця проживання:
•    заяву про встановлення факту народження особи (зразок додається);
•    належні докази*;
•    квитанцію про сплату судового збору: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
336,80 грн. – з 01.05-30.11.2017 року;
352,40 грн. – з 01.12.-31.12.2017 року.

2.    Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.
 
3.    У разі задоволення заяви, суд невідкладно видає копію рішення заявнику, в якому зазначає дані про дату і місце народження дитини, її стать, відомості про батьків, або надсилає копію рішення до відділу рацс для державної реєстрації (у разі відсутності заявника під час проголошенні рішення).

Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.


Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

4.    Для отримання свідоцтва про народження заявник подає до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо!
*    Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі. Законними представниками є батьки (усиновлювачі), опікуни.

*    У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

*    Доказами у справі можуть бути письмові докази: оригінали чи копії медичних документів, пояснення заінтересованих осіб, їхніх представників, свідчення свідків, речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.